onsdag 29 juli 2009

Möbelinköp..

Jag skulle bara äntligen bli färdig till att skänka barnens urväxta kläder till Litauen-hjälpen. Men så när jag ändå var där så skulle jag bara gå upp om och se vad de sålde för grejor... och där stod den, den perfekta "så länge" soffan.

Just nu räcker inte slantarna till för att köpa den soffan vi tänkt... men den här blir perfekt att ha så länge.... sen hur länge det är, det får vi se ;-)

150 kr fick jag betala för denna underbara sjuttiotals soffa i mörkbrun manchester :-) som inte ser ut att vara använd. 100:- extra så fick jag den hemkörd med... idag ska den komma ;-)

När jag sedan får tid att måla golvet ljust-turkost som vi bestämt så kommer det att bli helt underbart i vardagsrummet... längtar, men tills dess ska allrummet däruppe göras färdigt först, så nu ska jag fortsätta röja där... så jag kan få måla golvet någon gång snart...hurra!! 

Inga kommentarer: