söndag 11 november 2012

Dag 10 av 197

Ha ha, det är här bådar ju verkligen gott, jag har redan förvirrat bort mig i vilken dag jag är på.. Måste registrera detta lite bättre i min egen kalender också känner jag så jag strukturerar upp över allt.

Var på supermysig maskerad igår. Gårdagens mat blev lite si o så...
Frukost: 2½ små ciabatta med prästost o morsans supergoda marmelad. (Minst en för mycket)
Mellanmål: Inget
Lunch: En kopp kaffe (hade bowlingkalas för dottern, full fart)
Mellanmål: En halv glass som sonen ratade..
Middag: En fantastisk god, "allt i ett form" med fläskfile, potatis, feta ost , sedan till det tzatziki, sallad, gott bröd och ost. Jag åt rejält...
Efterrätt en fantastisk god chokladkaka med minimarsmallows :)

Inget godis och massor av vatten att dricka

Idag har jag ännu inte hunnit äta frukost. Vaknade först av alla och efter att ha läst några sidor i senaste Fitness Magazin som så lämpligt låg på nattduksbordet, så steg jag upp och körde ett cirkelpass med Blossom. Inte samma som igår, utan en annan variant.

Planen framåt är att försöka få till ett löparpass i eftermiddag, men det är om jag får till det mellan alla aktiviteter och innan det blir mörkt. Ingen belysning här omkring..
Imorgon blir en lång dag med körning upp och ner till jobbet på samma dag, innebär lång tuff dag, men jag ska försöka få in mitt hemmaträningspass som jag skrev om innan med 8 stationer. Innebär att jag får gå upp innan kl 5 imorgon och träna. På tisdag jobbar jag hemifrån och ska försöka ta ett kort löparpass mitt på dagen på lunchen.

Det kanske låter omotiverat att jag skriver att jag bara ska försöka, men det är precis så. Jag kan inte bestämma hundra att så blir det, jag måste vara flexibel, för allt hänger inte på mig, det handlar även om att det ska funka med familjen. Jag tänker inte gå och ångra det som inte blev (såvida det inte beror på att jag låter latmasken vinna) utan njuta av det jag faktiskt får till, bland allt annat som ska göras om dagarna.

Inga kommentarer: