lördag 24 november 2012

Löpning

Dagens träningspass fick bli en 5 kms runda utomhus. Känns extremt avlägset att jag ska orka springa  snabbare än jag gjorde.. (höll strax under 6mins tempo) och dessutom 16 km längre... Men jag har tagit mig runt Göteborgsvarvet en gång innan och ska göra det igen.. Och jag SKA vara snabbare!!

Inte bli stressad och ge upp nu, utan tro på att jag ska kunna bygga upp min kropp med styrka och snabbhet.

Idag blir det nu en mystur till IKEA. Förr gjorde vi ofta det, åkte till IKEA och åt lunch och gick och drömde. Nu är det länge sedan vi tog oss tid till det, beror förmodligen på att även om jag och maken tycker att det är kul, så delas inte riktigt känslan av barnen. Vi får väl se hur länge det går att vara där... står mest en massa smågrejer på inköpslistan och så drömmen om en ny soffa :)

Inga kommentarer: