fredag 30 november 2012

En månad senare..

Det har nästan gått en månad nu sedan jag startade med att skriva ner och dokumentera vad jag gör.

Vad har jag lärt mig??
Eller vad har jag åstadkommit??
Jag har tränat ganska flitigt och det känns när jag kör Blossoms träningsdvd att den snart inte är tillräcklig längre.. jag har inga större problem med att orka passet.. kruxet är ju hur man ökar, när man tränar med den egna kroppsvikten.. men jag får väl köra fler rundor av passet...

Viktmässigt har det inte skett ett dugg.. Eller tja kanske ett kilo ner, men det är ju inte mycket att hänga i julgranen...

Jag har fortfarande för mycket kläder som inte passar..

Jag vill fokusera på att träna och sen försöka reglera matintaget efter det. Inte enkelt... märker jag ju...

Nästa helg är det dags för första julfesten. Om jag tränat tio gånger.. inte riktigt men jag är nära...
Just nu laddar jag för att orka springa en längre runda i helgen.. Handlar så extremt mycket om mental träning.

Veckan som gått har varit extremt tuff, men det är bara att inse, att jobbmässigt kommer det att fortsätta så tills årsbokslutet är klart. Så någon gång i mitten på februari kommer jag väl att få det lite lugnare hoppas jag... Men nu har jag/vi börjat säga ifrån om att vi behöver hjälp från huvudkontoret och de kommer på sina vita springare direkt. Känns skönt när de inser att jag har en hel del innanför pannbenet :) och anledningen till att jag inte gjort allt är inte att jag inte kan, utan för att jag inte hinner. För trots att jag jobbar så mycket jag orkar, så är de inte nöjda. Skönt när de reagerar och reflekterar över att det jag åstadkommit är riktigt bra. Bekräftelse är skönt!!

Inga kommentarer: