fredag 9 november 2012

Dag 7 och 8

Igår började jag jobba vid halv åtta på morgonen och sen kom jag inte iväg från kontoret förrän klockan var åtta på kvällen. Sen 2½ timmes bilväg hem. Galet jag vet, men jag älskar mitt jobb.
När jag vaknade så var hela kroppen mör efter onsdagens träningspass.. rumpan måste fått sig en riktig genomkörare i rodden...
Maten.. tja, var hungrig när jag åkte hem, så stannade på McDonalds. Blev en wrap med morötter och Cola Zero. Bra val för att vara McDonalds i alla fall..

Idag började dagen med att hela världen rasade för minstingen i familjen, hon hade länge gått och sett fram emot att följa med en kompis hem idag, men kompisens föräldrar ringde imorse och berättade att de var sjuka.. Vad gör man då med en ledsen femåring.. jo mamma lovar att sluta tidigt och sen åka och handla Halloweenkläder till helgens festligheter.

Detta gör ju då att jag får jobba in lunchen och slå knut på mig själv, så maten idag har bestått av två grova mackor med ett kokt ägg i morse och sen på eftermiddagen shoppade jag loss på en drickyoghurt. Inte världsbäst om man ska orka träna och tänka på maten...

Ingen träning än idag, men kvällen är inte slut än, så det blir kanske ett pass som avslutning på kvällen. Vi får se.. Först ska jag fixa kvällsmat, varmrökt lax och pasta :) sen hämta hem de två stora barnen som är på Halloween disco. Och ja, jag har dykt lite i godisskålen... bara för att jag var så hungrig. :(

Inga kommentarer: