lördag 10 november 2012

Lördag

Tja, soffan vann över träningslusten igår... Men dagens träningspass är avklarat. Känns lite sorgligt när jag tänker på hur mycket form och kraft jag har tappat. Men jag sitter inte med armarna i kors och tror att det ska komma tillbaka nu i alla fall. Nu kör jag på!!

Blev 40 minuter cirkelträning med Blossom som PT på tvn. Tufft som attan, men behövligt!!

Nu åt jag ju godis igår. Så nu ska jag verkligen hålla mig ifrån godis resten av helgen. En dag räcker!

Dagen är fullbokad och avslutas med maskeradfest. Så hade jag inte tränat nu hade jag inte hunnit. Så skönt att ha det gjort :)

Jag försöker hitta energi och inspiration genom att läsa träningsbloggar (har en hel hög i högerkanten) och köper träningstidningar. Vad jag också behöver göra, är att sätta upp tydliga delmål och belöningar.

Dricka vatten har jag blivit bättre på, det är ett viktigt steg i rätt riktning!!

Inga kommentarer: