måndag 5 november 2012

Träning

Kändes inte rätt att hoppa över träningen helt idag...

Nåt borde jag kunna göra även om jag inte orkar gå ner till träningslokalen.. som ju säkert ligger 100 meter bort.. pinsamt... men ibland kan man väl få känna sig lite asocial.

I alla fall så gick jag in på Lofsans träningssida (länk finns till höger) och hittade då hennes utmaning att göra 400 repetitioner i en följd. Nu är jag realist, och inser att göra 400 repetitioner i en följd inte är något för mig.. men jag kan göra övningarna och bestämde mig för att göra minst 20 av varje...

20 Burpees
20 Push-ups
20 Knäböj
20 Saxhopp i planka
20 Knäböjshopp
20 Knä till armbåge i planka
20 Dips
20 Utfallssteg bakåt

DET VAR JÄTTEJOBBIGT!!
Men gick alldeles utmärkt att göra på min begränsade yta.
Dessutom fick jag som frös, upp värmen :)
Så är ni på begränsad yta och/eller har begränsat med tid, så är detta ett ypperligt alternativ på snabb allsidig träning.

Inga kommentarer: