tisdag 13 november 2012

Dag 12

Målet med mina 197 dagar är ju både att kunna prestera på Göteborgsvarvet och att komma ner i rätt form på kroppen igen.

Det borde vara ett gemensamt slutmål och inget som motsäger vartannat. Vad jag kan konstatera efter 12 dagar är att det inte hänt någoting på vågen. Nu bantar inte jag!! Jag försöker bara göra av med mer energi än jag stoppar i mig.

Så någon liten justering måste till tror jag... Inte bara en tro på att eftersom jag tränat kan jag äta vad som helst... Samtidigt så behöver jag energi för att träna...

Igår innebar 11 timmar på plats på jobbet och 5 timmars bilkörning på det.. Inte konstigt att jag är lite mör idag och var även så när jag kom hem igår. Så blev ingen träning igår. Men massa god mat.

Det är en läroprocess jag går igenom. Försöker lära mig mer om mig själv och försöker hitta min väg.

I grunden är det ju väldigt enkelt!! Mer energi ut än energi in.

Inga kommentarer: