måndag 28 april 2008

Deklarationen är färdig..

eller jag är i alla fall klar med pappersversionen, nu ska den bara göras på internet med sedan kan jag släppa den stenen.

Det var lite klurit där med husförsäljning och husköp men jag fick klartecken av svärfar att jag hade gjort rätt, så det var skönt, är faktiskt lite stolt över att jag fick rätt på det.

Den enda frågan kvar är nu när pengarna kommer??? Tror att vi har för mycket ändringar för att vi ska få dem till midsommar, så vi räknar väl med augusti och så får de bli en trevlig överraskning om de kommer tidigare.

Har ni deklarerat färdigt eller ni väntar till sista dagen som så många andra?? (Brukar jag göra)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Tack för frågan ang.ert uterum..Jättespännande.
Har du några bilder du kan sända mig? Blir enklare att komma med lite tips och ideér om man får en bild att kika på:)
Hälsningar anna.a/dromhem.blogg.se

Lilla-Ji sa...

Hej! Andra dagen ja e hemma o vabbar... Ville hade 40,1 graders feber inatt... TRIST! Jag deklarerade på NÄTET för första gången nånsin, så jag tror kanske jag får min återbäring redan till midsommar! :) Kram Jenny

Ann-Sofie sa...

Vi är alltid sent ute med vår deklaration och dessutom får jag alltid restskatt:)

Kram

Ann-Sofie sa...

Vi är alltid sent ute med vår deklaration och dessutom får jag alltid restskatt:)

Kram

Anonym sa...

Gjorde min dekl på nätet, jättelätt och snabbt.
Ingen lilla-ji och ingen mom på jobbet är trist. Saknar Er..
Kram E