torsdag 24 april 2008

Fick hoppa in och jobba ikväll..

blev ganska förvånad att de ringde, de är några på listan före mig så det är sällan de kommer ända ner till mitt namn. Men fick alltså jobba några timmar ikväll, ska jobba imorgon kväll och på lördag med så jag är nog ganska sliten på söndag. Det där med sena kvällar är egentligen inte min grej men vad gör man inte för lite cash.

Sedan måste jag verkligen sitta med mitt "riktiga" jobb = bokföringen, nästa vecka. Har kommit sorgligt efter men ska nog komma ifatt innan månaden är slut.

Något som också står med stora bokstäver på min måste lista är = DEKLARATIONEN. Har fortfarande inte letat upp alla kvittona sedan försäljningen av huset... snacka om att det börjar bli panik. Ska planera in det senast söndag kväll!!!

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Oj många sena kvällar , jag undrar om jag hade orkat med det????

Buzzador.com gå in där och titta.Du är med i kampanjer gratis osm du ska smaka och känna på.

Kram

Lilla-Ji sa...

Kämpa på, Monkan! Hoppas du kan vila lite middag om dagarna när du är uppe så sent! KRAM! //Jenny