onsdag 23 april 2008

Har blivit utmanad..

av Ann-Sofie som har En del av oss så här kommer mina svar:

Tre namn jag går under: mamma, Monkan och älskling.
Tre saker som skrämmer mig: Att något hemskt ska hända mina barn eller min man. Att det finns helt knäppa människor mitt ibland oss utan spärrar. Att jag inte har något jobb.
Tre saker jag har på mig: jeans, tröja och glasögon
Tre sanningar: Jag vågar inte längre se för otäcka filmer, och gränsen för vad som är otäckt blir snävare och snävare. Jag är fortfarande förälskad i min man. Jag tror fortfarande att jag väger 85kg.
Tre saker jag verkligen vill ha: Nu räknar jag det "ytliga"; en miljon på kontot, två nyare bilar (dvs hela, inga skavanker eller fel), nytt innehåll i min garderob.

Skulle verkligen vilja att mina systrar och unclePeM svarade på dessa med, eftersom jag inte är helt säker på era svar.

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Tack för svaren! Hr du sett dina mejl? *L*

kram