fredag 11 april 2008

Loppisfynden först...

Det här fyndade jag på loppis...

Dvs fem ramar och två krukor och lyckades minsann inte Nilex hitta en liten plastorm i röran, som vi dessutom fick på köpet. 26:- kostade kalaset. Ska förklara vad jag har tänkt. Rosa kruka= rosa färgtema i köket, så den hamnade i köksfönstret med en nyinköpt murgröna, snyggt. Grön kruka= accentfärgen i vardagsrummet, dvs den hamnade i fönstret och min mini orkidée fick sig en ny kostym. Fem ramar= fem i familjen. Hade ju tänkt hitta rektangulära roliga ramar att sätta på en tavellist, men hittade dessa istället. Funderar på att måla alla vita och sedan sätta i svartvita foto på familjen. Vet inte riktigt var jag ska sätta dem, har flera alternativ men det kommer nog.

Dessutom så stod där en ursöt liten minibyrå för 40:- som jag var och kände på flera gånger men blev snål till sist och lämnade den, vet ju inte riktigt var jag skulle ha den men söt var den.

2 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Fint! Blev helt inspirerad, vill också gå på loppis!!!
Kram! //Jenny

Ann-Sofie sa...

Söta ramar! Nu vill jag också traska på loppis:)
Funderar på att köpa svarta ramar och printa ut svartvita bilder på oss och sätta upp i tv-rummet...
Har hittat Bolagret på nätet så jag ska kika om jag hittar min tavla!