tisdag 1 april 2008

Ny tv-favorit..

Fick en ny tv-favorit igår kväll. Kollade på "Nytt läge" på TV 3 och det var ett program i min smak. Gillar Karin Myhrenberg massor och tyckte att programmet faktiskt var ett av de bättre inredningsprogrammen. Det blev ju dessutom så himla snyggt för familjen som fick vidgjort.

Föll själv pladask för den härliga limefärgade hallen och vita trappan. Jag protesterar ju kategoriskt här hemma mot att vi ska måla om trappen men programmet igår fick mig nästan att ändra åsikt, det blev ju så snyggt speciellt när de hade en så mustig färg på väggarna. Jag som precis har berättat och förklarat för maken att jag nu vill ha vitt eller ljust i alla fall på alla väggarna för då är det så enkelt att ändra när man som jag är hyfsat labil i smaken. Men limefärgade väggar var så snyggt.

Kollade in Inredningskaos på 45kvm och hon gillade det lika mycket som jag. Kan verkligen rekommendera hennes blogg, den här helmysig. Speciellt eftersom hon ofta tar upp saker som jag också tycker är superfina.

Nu ska jag gå och se hur mycket barnen har rivit i huset medans jag har suttit här, ska kolla om jag eventuellt kan måla lite också, har ett litet projekt på gång som jag tänkte visa upp här sedan.

2 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Oj, va olika vi tycker! :) Jag gillade inte alls "Nytt läge"! Tyckte den gröna färgen var hemsk, och trodde att familjen skulle börja gråta över hur sovrummet såg ut... Men de verkade gilla det! :) Snart ska vi till Väla, va kul! :) //Jenny

Ann-Sofie sa...

Missade det eftersom vi alla tittar på Anna Pihl då, får titta om det går i repris kanske?