måndag 7 april 2008

Hade verkligen en härlig söndag

igår med massor av affärer och massor av motion. Tack underbara Jenny och Ann-Sofie för gårdagen. Som blev lång och sådär härligt tjejig.

Handlade inte så mycket men njöt desto mer av umgänget och gå och klämma och drömma bland kläderna.

Var hemma igen strax efter åtta igår och då hade fortfarande inte Mea somnat så jag gick upp för att natta henne och sedan vaknade jag inte förrän i morse, så sliten blev jag av en dags shoppande och promenad, märks att man inte är van. :-)

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

mmm, härligt hade vi! Känns som vi snart ska planera in höstens runda så att vi får ihop det:)
Jaf var jättesliten hela dagen igår idag känns det betydligt bättre.

Lilla-Ji sa...

Idag är jag inte fullt så mör i mina fötter som jag var igår. Kändes som om någon kört över mig. :) Det tar på krafterna att gå i affärer! Kram!