tisdag 8 april 2008

Vad hemsk jag är..

har varit inne och jobbat någon timme ikväll. Åt kvällsmat med familjen och sedan stack jag iväg, när jag sedan kommer hem för sådär en timme sedan så pratar jag i telefon när jag kommer inom dörren och går raka vägen in till datorn och börjar kolla runt på alla roliga bloggar. Snacka om att vara otrevlig mot maken min, som har haft en jobbig dag idag på jobbet. Så hemsk är jag.

Men nu är jag i alla fall supersugen på att ge mig ut på en liten loppisrunda imorgon. Tänkte kolla in vad det finns för några. Har ju flera gånger trillat in på bloggar där de renoverar eller förnyar gamla saker genom att ge dem en riktig omgång vitfärg. Är sugen på att köpa gamla ramar och måla dem vita och sätta roliga foto inuti och på så sätt piffa till väggarna i köket lite som är ganska tomma och trista.

Jag återkommer och berättar hur det har gått imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

V�ntar fortfarande p� hur det gick p� loppisrundan och om du gjorde n�gra fynd.
Ha det gott i v�rsolen

Kram /Erica

Anonym sa...

Antar att Amet stod i givakt hela tiden och "pausade tillvaron" i väntan på din uppmärksamhet...Han kan väl aldrig hittat på något eget, eller:-)
/UnclePeM