torsdag 24 april 2008

Jag har hittat ett jobb att söka...wihoo

Idag kom det ut en tjänst som ekonomiassistent på 50% med placering inne i stan och minsann om jag inte redan har sökt den, jojomensan. Jobbannonsen gick via en av rekryteringsfirmorna så jag vet inte var det är men det lät intressant i alla fall, verkade påminna om mitt extraknäck.

Ska bli spännande att se hur det går. 50% räcker ju egentligen inte men det är en början, jag får fylla ut med mitt extraknäck och sedan i september när jag är arbetslös på riktigt så får jag stämpla upp resten. Vill inte ta ut något i förskott men jag hoppas innerligt att de vill ha mig, hade ju varit perfekt att jobba 50% i sommar.

Håll en tumme kära ni, så blir jag tacksam.

3 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Jihoo! Jag håller tummarna allt vad det går!
Kram! //Jenny

Lilla-Ji sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ann-Sofie sa...

Håller en tumme eller två för att jobbet blir ditt!
kram