måndag 31 mars 2008

Måndag igen

Så var det måndag igen och tillbaka till det vanliga, säger jag som är mammaledig, det jag menar är att maken är tillbaka på jobbet igen och vi går tillbaka till den vanliga trallen med dagis varannan dag.



Ungarna verkligen älskar att vara på dagis, speciellt Nilex, han längtar redan tills onsdag när det är dags igen. Undrar om han kommer att tycka likadant när det blir heltid, om jag nu får något jobb?!



Drömde så konstigt inatt, måste haft magknip eller något, för jag drömde jag fick tvillingar. Jag visste att det skulle bli ett barn men det kom ut två. Åh, jag bara tänkte, nä, jag vill inte, vi skulle ju inte ha fler barn. Fick nästan panik när jag vaknade och kollade så att det verkligen inte var fler barn i huset. Det räcker mer än väl med de tre busarna vi har idag.

3 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Det hade väl varit underbart med tvillingar?! :) Hehe. Kul att kidsen trivs på dagis, det betyder mycket! Kram! //Jenny PS: Tack för den fina kommentaren om vaggan hos mig! DS.

Ann-Sofie sa...

Hahaha, underbar dröm! Jag drömde också om bebisar, som skrek och skrek:)

Iris // Alla dagars kaos sa...

Tack för inlägget! jag blir så glad av att veta vem det är som läser, och ännu gladare av att veta att någon uppskattar bloggen :) Nu ska jag läsa vidare lite på din :)