lördag 15 mars 2008

Hederliga gamla posten!!

Vår dator var ju totalhavererad, det har väl inte undgått någon av er som läser här och i samma veva blev min mobil stulen. Jag kände mig helt ensam, är nog bästa sättet att beskriva det. Ingen kontakt med någon... eller jovisst ringde jag några på den vanliga telefonen, men det är ju så många som man bara har ett mobilnummer till eller en mailadress eller en internetadress.

Jag hade ju precis kommit igång och börjat maila med min kära kusin, vilket var och är superroligt och så bara havererar allting.

Men så dyker det då upp. Ett hederligt brev i postlådan.

Jag är den första att erkänna att jag är dålig på det där med att skriva hederliga gamla brev som postas med frimärken men vilken känsla när man får ett. Att läsa något som är roligt och riktat till mig på riktigt papper är speciellt. Ler fortfarande åt det när det ligger här intill.

Tack kusin Bibbi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hederliga gamla Posten, tur att någon skickar brev så jag inte blir arbetslös ;)
När ska vi shoppa nästa gång (om du har tid)