söndag 30 mars 2008

Söndag och helgen är över...

Den gick ju naturligtvis dunderfort. Med allt som skulle hinnas med.

Flora fick en massa fina presenter, men hon mådde inte hundra. Vet inte vad det var med henne, tog tempen men den visade inget, det kanske bara blev för mycket med alla som kom och allt stimm??

Jag har ju jobbat idag, vilket var smått förvirrande... det var barnkalas och saker och ting fungerade inte riktigt. Men jag tror att barnen och föräldrarna ändå var nöjda, de såg glada ut när de tackade och gick i alla fall.

Dessutom lyckade jag slarva bort min telefon (igen), är ju så knäpp. Fick köra tillbaka till jobbet och där låg den utanför i gräset. Så typiskt men vilken tur att jag hittade den, är inte alls sugen på att köpa en ny igen. Tur att det var hyfsat väder, för annars hade den väl regnat bort.

Vet ni, idag kallar sängen redan på mig, den riktigt ropar. Ska ta en av inredningstidningarna som jag fick låna av farsan och krypa under täcket och läsa en stund... antar att det inte tar många minuter innan John Blund kallar.

2 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Hej! Lova att du vilar upp dig i veckan, för det låter som du haft en stressig helg! Skönt att kalaset gick bra! Kram! //Jenny

Ann-Sofie sa...

Har t�nkt p� dig i helgen - hur du orkade!
Vila upp dig lite i veckan s� att du �r pigg p� s�ndag:)
Kram