onsdag 12 mars 2008

Jag är tillbaka .....

Åhh, vad jag har längtat efter att få göra det här inlägget. Jag är tillbaka, vi har skaffat en bättre begagnad dator... hoppas i alla fall att den är bättre, den funkar i alla fall.

Snacka om abstinens, efter att inte få skriva, blev ju nästan knäpp eller mer knäpp....skulle väl vissa säga.

Har en hel massa jag hade tänkt att göra nu när de stora barnen är på dagis och Flora sover men misstänker att jag kommer att fastna här. Är så glad att jag inte ens har något vettigt att säga, måste läsa ifatt på Lilla Jis och En del av oss bloggarna. Vi ska ju träffas ikväll och jag känner mig helt off, vet ju ingenting. Längtar så tjejer efter er!!!

Ha det bäst jag skriver snart igen, kanske redan mer idag... svårt att låta bli nu när man kan, liksom.

Kramar

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Fick du mitt sms?

Lilla-Ji sa...

Vad härligt att du e tebax! :) Har ju saknat dej i cyber-världen!
Kram! //Jenny