måndag 10 mars 2008

Phu vilken pärs

Alla ni som läser här, snälla skicka ett sms till min mobil så jag får tillbaka era mobilnummer. Allt är ju borta sedan jag tappade mobilen eller om den blev stulen, borta är den i alla fall.

Vi har varit totalt däckade. Hela familjen utom Andreas har varit helt borta i förkylningsinfluensa och maginfluensa, vilken pärs. I över 1½ vecka har jag varit mer eller mindre helt däckad och Andreas har varit hemma från jobbet.

Annars då, tja renoveringarna hemma står stilla, beror väl mer på pengabrist än brist på lust. Men vi samlar så vi ska kunna göra lite igen. Andreas brorsa kommer ju hem ifrån USA på besök med sin familj om någon vecka och det hade ju varit kul att ha tjejernas rum också klart tills dess eller i alla fall på väg, mer än det är nu, just nu är det ju mest en stor toa till katterna. Alltså rummet används bara till att förvara saker i och katternas katt-toa. Inget kul alls.

Håller på att längta ihjäl mig efter en dator, alltså om ni trodde att jag skulle bli bättre på att uppdatera bloggen nu så måste jag göra er besvikna, sitter just nu på Andreas jobb och snyltar. Fy på mig men abstinensen efter en dator är total. Hoppas verkligen att vi ska kunna få tag i en bättre begagnad snart, det är kanske någon som har en på lager förresten, eller en reperationsdisk till Windows XP?? Datorn säger nämligen att det inte finns något operativsystem.

Åh, nu ska jag kolla av mina mail och se om någon har mailat.

Ha det bäst allihop
Kramar och glöm inte att sms:a mig.....

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

jag har ju sms:at även om du inte visste från vem det var:)

ses på ondsga. kram