fredag 28 mars 2008

Väldigt uppbokad helg!!

Nu börjar vår megauppbokade helg och även nästa vecka. Ibland är man lite tokig som tvunget bokar upp så mycket...

Igår var vi ju nere och hälsade på min pappa och passade då på att låna släpet, så nu har jag innetjänst med barnen och viker tvätt med mera (med mera är= skriver på bloggen alltså..), medans Andreas sliter där ute med att lasta släpet med tojor och annat barr-skit och kör skytteltrafik till tippen, stackarn.

Om en timme är det dags för mig att köra in till stan och leverera en vagn som vi äntligen fått sålt, ska sedan handla inför kalaset imorgon och sedan blir det jobb från kl 17.00 ikväll. Då ska jag och svägerskan servera, diska och servera öl. Är väl hemma halv två inatt om jag har tur.

Imorgon bitti klockan sju kommer syrran, då är det dags för Saker & Ting marknaden inne i stan. Ska försöka sälja av en del barnkläder och saker. Sedan på eftermiddagen har vi ett årskalas för Flora. Och på söndag ska jag jobba igen mellan 13-17.

Snacka om att röra ihop det fullständigt. Blir trött bara jag tänker på det... men som ni förstår blir det nog inte så mycket uppdatering här, eller så får detta bli ventilen om det kör ihop sig fullständigt, vi får väl se...

Måste bara berätta: -21,9 kg är det nu på viktväktarna. Fräckt!!

2 kommentarer:

Marina sa...

Jag minns att Andreas är trädgårdsintresserad. Det var det och barn vi pratade mest om tror jag. Var bor ni nu? Här kör maken också till tippen idag. Det är så lätt att samla på sig en massa som man egentligen inte behöver.
Er helg låter ganska proppfull!

Ann-Sofie sa...

Oj vilken helg du har framf�r dig....H�ller tummarna f�r att du s�ljer bra i morgon p� torget.

Kram