torsdag 27 mars 2008

Trött idag men

som vanligt efter våra tjejkvällar, fylld av positiv energi.

Tack för igår!!

Idag ska jag först packa in alla barnen och åka till farmor som är ledig idag och som agerar barnvakt till kusinerna. Blir en promenad till lekplatsen och massa bus. Får alltså inte glömma att ta med vagnen.

I eftermiddag när maken slutat jobba blir det sedan en tur till min pappa. Vi ska hämta lite grejor, äta lite tillsammans och förmodligen kommer jag att lämna några inredningstips med...

Däremellan ska jag hinna med att rusa inom Viktväktarna för min vägning. Har stora förhoppningar om att kunna hämta ut min sjunde stjärna idag, dvs -21kg. Klappar mig själv på axeln. De vill väl snart att jag ska bestämma min målvikt men jag känner själv att det får vänta lite till, har ingen brådska, jag tar det lilla lugna och ser var det slutar. Är ju lite barnslig så och vill gärna gå ner -25kg för då får man nämligen diplom och det hade varit lite roligt att få, men jag är redan långt under vad jag trodde att jag kunde väga så jag tar det lugnt.

Så dagen är ganska fullbokad. Just nu har Flora däckat och sover förmiddag, så jag ska passa på att packa allt som ska med. Det är ju ett litet företag med tre barn, varav två blöjbarn med allt som ska med...

2 kommentarer:

Lilla-Ji sa...

Tack för en kul kväll igår! :) Perfekt väder idag för en promenad med vagnen. Kram på dej!
//Jenny

Ann-Sofie sa...

Tack för igår - jättetrevligt!
Hoppas att du får en trevlig dag.
Kram