tisdag 16 mars 2010

Dagens hjälte!!

Dagens hjälte är lilla F =)
Idag när vi skulle sätta oss i bilen på väg till dagis, så utbrister hon, Mamma, nycklar!!
Och minsann där låg dom, förrådsnycklarna som varit borta i två månader.
De har legat översnöade under bilen och det som göms i snö kommer fram i tö!! Hurra!! Min skattkammare är tillgänglig igen... förutsätter att de funkar och inte helt rostat samman ;-)

Ska ut och frossa i alla mina tyger, prylar, påskpynt, barnskor på tillväxt och allt annat som jag svurit över att jag inte kommit åt den sista tiden!! Fast inte i kväll, för i kväll kommer lillsis och hjälper mig göra ett ryck i tvättstugan. Jag har målat varje kväll, men det är ju så mycket roligare när man kan hjälpas åt och då kommer snälla systeryster och ger mig ett handtag =o)

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Snäll lillsis du har:)