onsdag 17 mars 2010

Våtrumsmatta..

Letade runt lite (för att fortsätta ignorera att jag borde slipa) och hamnade igen på Forbos hemsida. De hade faktiskt en del fina inspirationsbilder framför allt i sin broschyr som gick att ladda ner i pdf.
(fick ta bort bilden eftersom den blev helt konstig i storleken, men det var en bild på väggmatta med palmblad(?) i gråa nyanser)
Den här är till exempel sober och ganska lugn trots många mönster. Utmaningen blir som alltid att välja något sobert och lugnt så att jag kan explodera på handdukar och annat, men alltid så svårt!! Älskar FÄRG!!

En annan favorit är liggande ränder i olika breda grå nyanser.

Fast det är denna som är snyggast ;-)
Fifties 23632

2 kommentarer:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Angående badrum så gjorde vi om vårat 2006, har jag för mig. Vi har plastmatta på golvet och jag är helnöjd. På väggen har vi liggande råplan och Fibo Trespo. Fibon ska vi köra även i det nya badrummet. Det var helt suveränt!!

Lycka till med era val :)
Kram Therese

fröken Sätterlund ✯ sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.