måndag 8 mars 2010

Trivsel med jobbet!

Ikväll har vi haft trivsel med jobbet och passade då på att testa curling.
Se hela bilden


Jag trodde att det skulle var kul, men måste säga att det överträffade mina förväntningar. Kan ju i och för sig bero på att jag fick välja vad jag ville vara och valde då Skipper, dvs den som styr spelet och som även får lägga sista slagen =) passade mig perfekt =)
Efteråt var vi och käkade asiatisk och mongolisk buffe.... så nu rullar vi fram, som curlingstenar lagda på sidan....

Under tiden har maken gjort en kämpar insats och vikt allt nytvättat. Vilket borde innebära att jag kan tvätta taket och börja måla i tvättstugan imorgon. Dags för sängen så vi har nya krafter imorgon!! (är ju trist ibland bara att man måste jobba med, nu när man bara vill vara hemma och måla och fixa =), men pengarna ska ju helst komma in med ;-)

1 kommentar:

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vilken rolig dag :) Curling lät spännande...

Jag förstår precis känslan att vilja vara hemma och göra klart. Man vill ju inte alls behöva avbryta för att åka och jobba...

Lycka till med tvättstugan :)
Kram Therese