lördag 27 mars 2010

Trött...

Igår kväll hade vi fredagsmys med fina P och käkade tacos, men jag var så trött, så trött efter en hektisk vecka, så när barnen nattades, så nattades jag med ;-) så går det ibland.

Idag ska jag strukturera upp morgondagens stora shoppingrunda på IKEA, ska dela upp shoppinglistan på de olika avdelningarna så vi får med oss allt hem och så ska jag kolla att de har de viktigaste delarna hemma, dvs bänkskivorna till kök o tvättstuga på just det IKEA som vi tänker besöka. Vi har ju ungefär lika långt till 3 st IKEA, så det finns att välja på. Släp och barnvakt till imorgon är redan bokat.

I eftermiddag och kväll ska vi fira lilla Fs födelsedag. Så jag kan inte bara sitta och drömma mig bort över min inköpslista, lite action vad gäller städning och förberedelser lär krävas med.

Inga kommentarer: