söndag 14 mars 2010

Klar :)

Klar med taket i alla fall. Målade sista svängen nu på förmiddagen... var inte mycket lättare att se start och slut idag men tror jag fick ihop det till sist.

Jag har ju jättemycket kvar i tvättstugan som ska vara klart under nästa vecka, men jag vill ändå berömma mig själv för alla delmål, annars skulle jag inte orka hålla på med alla projekt.

Om en stund är det dags för sonens fotbollsträning och jag hittar bara ena fotbollsstrumpan :( måste verkligen köpa ett par till....

I övrigt så pysslar barnen fortfarande för fullt med piprensarna, klister, påskfjädrar och papper i mängder. Huset ser ut som ett bombnedslag, så det blir eftermiddagens och kvällens övning. Det blir ju så när barnen får roa sig fritt när mamma målar. Mindre tjat, eftersom jag inte ser alla påhitt och konstiga idéer men också i slutändan mera röra...

Inga kommentarer: