torsdag 11 mars 2010

Torsdag..

Har klippt håret på maken och lagt upp hans nyinköpta jeans och klockan halv tre inatt ringer hans klocka. Då ska han hämta sin pappa och sen åker de till Kastrup för att ta flyget till LA, USA och hälsa på lillebror med familj.

Jag och barnen får roa oss själva i tio dagar. Full fart på dagarna med lämning, hämtning, jobb eller mys på helgerna, och på kvällarna så kommer jag roa mig med min kära pensel och roller. ;-)
Röris har varit hemma hos oss en snabbis idag och kopplat bort handfatet så det är fritt fram att måla väggarna.

Åhh, det höll jag på att glömma. Var ju i metropolen Sölvesborg och åt lunch idag och smet inom den jättefina inredningsbutiken som öppnat där. Hittade många fina fynd. Tyvärr lär det bli knalt med åtminstone nya bilder till maken kommer hem, eftersom han snor med sig kameran. Men några gamla, före-efter bilder som jag inte visat än, ska jag väl kunna prestera under veckan, så håll utkik ;-)

Inga kommentarer: