torsdag 25 mars 2010

GRRR...

Mattan i tvättstugan är på plats och svindlande vacker!! om nu en plastmatta kan vara det, så är vår det =) Fenomenalt snyggt lagd!!

Jag vill ju så gärna visa er, men än en gång stångar jag mig blodig mot vår iMAC. Jag får inte externminnet som maken sparat ner alla bilderna på att funka med datorn...GRRRR...

Det finns en del kvar att göra i tvättstugan. Imorgon kommer röris och kopplar in vatten till tvättmaskinen och varmvattenberedaren och i helgen kommer förhoppningsvis elektrikern och ser till så att vi slipper förlängningssladdar hängande runt hela rummet för att få torktumlare och tvättmaskin att fungera. På söndag bär det av till IKEA, och inhandling av bänkskiva och vask och allt annat som ska på plats och sen monteras detta senast i påskhelgen.

Idag har jag även varit och betalt alla våra svarta vitvaror. Dessa levereras på måndag, hem till dörren, väl värt 700:- att slippa greja med hemtransport själv, när vi nu ska ha kyl, frys, spis, diskmaskin och fläkt från samma ställe. Imorgon ska jag forska i när köket är på gång... de har lovat v13 men vi får se om det hinner komma innan påskhelgen.

Inga kommentarer: