söndag 21 mars 2010

Städdag!

Idag är det städdag hos oss! Det börjar närma sig slutet (har varit igång hela dan), och jag tror faktiskt att jag tar en kaffepaus nu innan jag tar sista rycket.

Passar även på att byta sängkläder och tvätta undan för i nästa vecka får vi ju klara oss utan tvättmaskinen. Ska slänga iväg ett sms till rörmokaren och mattläggaren för att stämma av att allt är på banan. Jag har ju varit så fokuserad på att hinna klart med allt, att jag faktiskt glömt att ringa och kolla att allt är på g...

Maken har kommit till London och pga strejken får han ta omvägen till Newcastle innan de kan flyga till Kastrup. Han blir bara 2 timmar försenad till Kastrup, vilket är helt fantastiskt, vi befarade ju att han kanske inte skulle kunna komma hem förrän imorgon pga alla inställda flyg. Nu ska det bli mysigt att få hem honom....och så är vi ju förstås lite spända och nyfikna på våra presenter ;-)

Inga kommentarer: