måndag 29 mars 2010

Maken skruvar =)

Nu har maken öppnat de första IKEA-paketen. I första låg en stol till lilla F:AGAM Juniorstol
Syskonen har ju varsin sådan här och de är toppen, så det var hög tid att vår lilla treåring också fick en "riktig" stol. Vi tyckte i och för sig att storebror kanske kunde överlämna sin till lillasyster, men se det gick inte, det var ju hans...

I paket nummer två som maken är på nu, gömmer sig:
FAKTUM Väggskåp horisontalt
Jag skulle ju ha svart och vitt i tvättstugan och "bara" en rolig tapet på garderobsdörrarna.... Det gick inte.... är säkert 25 gången jag försöker, men det går inte...jag måste ha färg annars mår jag inte bra!!
Härom dagen när jag följde med en kollega till Bromölla möbelaffär passade jag även på att skaffa mig en rosa luddsamlare =) en otroligt bra investering!! Slipper massa sura miner nu ;-)

Så, ja, en "folklore" tapet på garderobsdörrarna och gula skåpluckor och en rosa luddsamlare, tvättstugan börjar likna något... sen tar det ett tag till innan allt är på plats, men sakta och säkert =)

Inga kommentarer: