lördag 13 mars 2010

Lördag...

Hittade lite kul grejor på Rusta idag:
Har letat efter en sådan här i vitt till en rimlig peng, ganska länge nu och nu hade de en uppsatt för visning på Rusta. Kom tyvärr dit precis innan stängning så de släckte ljuset ungefär samtidigt som jag hittade den, så jag får ta en tur till och se om de har dom hemma. Jag kan nämligen inte hitta den i vitt på nätet heller :( Hittade även en läcker golvlampa som även den hade platsat suveränt på sonens rum, där hyllan också ska få husera, men den finns inte heller på nätet... så det är väl att ta sig dit så snart som möjligt och paxa vad där är ;-)
Passade även på att kolla in tapeten som jag förälskat mig i på Rustas hemsida och den är suveränt läcker. Blir förmodligen den som får sätta tonen i tvättstugan. (se några inlägg längre ner om du har glömt vilken jag menar ;)

Lillsis och barnen kom och hälsade på och jag hann måla taket en runda medan barnen roade sig för fullt. Började även sista rundan nu ikväll, men gav upp efter halva... alldeles för dåligt ljus för att se vad jag målat och inte målat...får ta sista omgången imorgon förmiddag. Nu är det melodifestivalen!!!

1 kommentar:

Lilla-Ji sa...

Den där hyllan har vi i tv-rummet. :-) Har proppat den full med böcker. Ser mysigt ut. Den går kanske att måla vit ganska enkelt...? KRAM!