tisdag 30 mars 2010

Lång arbetsdag..

Jag har haft en rejäl arbetsdag idag... började 7.45 på mitt ordinarie jobb, slutade 17.45 och fortsatte till mitt extraknäck där jag precis är hemkommen ifrån. Imorgon är det min tur att lämna och hämta på dagis, ska bli riktigt skönt att vara "tvungen" att gå redan 15.30 imorgon från jobbet och sen på torsdag drar bokslutet igång så då är det full fart till sena kvällen.

Har precis burit in Marmoleum click-golvet. Alla 38 paket :)

Köket är något försenat och beräknas levereras till Posten idag eller imorgon, så mest troligt kommer det inte fram innan påsk. Så imorgon tänkte jag stanna till vid färgaffären och köpa hem färg till sonen rum, så pysslar vi med det istället i påsk och kan pricka av det från att-göra-listan och så fixar vi färdigt i tvättstugan. Känns faktiskt riktigt skönt att kunna göra färdigt det först, även om svartvarorna står i hallen och väntar :)

Inga kommentarer: