onsdag 17 mars 2010

Framtiden..

Jag har uppenbara problem att fokusera enbart på det jag håller på och renoverar just nu. Vi har ju typ världens fulaste badrum, hade vunnit en sådan tävling direkt. Så det står väl näst på tur efter tvättstugan och köket är klart. (Om man bortser från trädgården och uterummet)

Och så är jag lite kär i vår våtrumsmatta som vi ska ha tvättstugan och skulle verkligen kunna tänka mig att ha den i badrummet med, eventuellt i en annan färgställning. Men är det någon som har tips på var man kan hitta inspirationsbilder på badrum som inte är omgjorda med kakel o klinker... Jag önskar mig nämligen en snyggt badrum som inte känns åttiotal, utan att använda kakel o klinker, det kan väl inte vara omöjligt?! Våtrumsmatta på golvet och målade väggar, möjligen, eventuellt våtrumsmatta i duchutrymmet eller möjligen mosaik.

Inga kommentarer: